کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

فردا هوای استان اصفهان طوفانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا با ورود سامانه فعال به استان اصفهان وزش باد شدید و طوفان به ویژه در مناطق شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط پنجشنبه بر روی استان است.

او افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد گاهی باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان بابیان اینکه در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی باعث کاهش کیفیت هوا بوِیژه در ساعات اولیه روز می‌شود، اضافه کرد: از اواسط پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز می‌شود و به تدریج تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش خواهیم داشت.

او افزود: طی روز جمعه در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود که در برخی مناطق می‌تواند همراه با طوفان لحظه‌ای باشد.

هنرمند با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، افزود: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۸ و یک درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۲۲ سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است، افزود: همچنین در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.