رصد تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی

فرماندار ویژه خرمشهرگفت: تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی رصد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر با بیان این که تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی رصد خواهد شد، گفت: مدت زمان تبلیغات رسمی بر اساس قانون یک هفته خواهد بود و برابر برنامه زمانبندی شده به اطلاع داوطلبان رسیده خواهد شد و هر اقدام تبلیغاتی خارج از مهلت قانونی تعیین شده در فضای مجازی و یا به هر شکل دیگر خلاف قانون محسوب می‌شود.

او افزود: داوطلبان باید بر اساس قانون مدارک مورد نیاز شامل: اصل گواهی عدم سوءپیشینه، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای مردان، یک قطعه عکس ۴*۳، اصل و تصویر مدرک ایثارگری، اصل وتصویر استعفا نامه مقامات موضوع ماده ۳۲ را برای ثبت نام به همراه داشته باشند.

فرماندار ویژه خرمشهربار دیگربا تاکید براقدام هر چه سریع‌تر داوطلبان برای دریافت گواهی سوء پیشینه، گفت: برنامه ریزی افراد برای انجام این کار در روز‌های آخر موجب ازدحام جمعیت در شرایط شیوع بیماری کرونا خواهد شد.

او افزود: زمان ثبت نام برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهری ٢٠ تا ٢۶ اسفند امسال و شورا‌های روستایی و عشایری ١۶ تا ٢٢ فروردین سال آینده است و داوطلبان گرامی می‌توانند به چهار روش زیر اقدام کنند:

۱. ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۲. ثبت نام از طریق نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۳. ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام.

۴. ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸ صبح تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر)

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.