۴۰ واحد تولیدی راکد بوشهر به چرخه تولید بازگشتند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر صبح امروز با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: امسال تاکنون ۶۱ جلسه در این راستا تشکیل و مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شده است.

او بخشی از مشکلات واحد‌های تولیدی را تسهیلات بانکی در بخش‌های گوناگون دانست و عنوان کرد: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات صنایع در بخش‌های مالیات، بیمه تامین اجتماعی، آب، برق، گاز، بحث‌های زیرساختی و نقدینگی بررسی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ۷۷۳ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و  افزود: افزون بر ۵۰۰ مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

زرین‌فر با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مصوبات این جلسات اجرایی شده است گفت: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر با فراهم شدن تمهیدات لازم و حل مشکلات آن‌ها به چرخه تولید بازگشتند و فعال شدند.

او با بیان اینکه ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها از تملک خارج شده است افزود: افزون بر ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی که پایین‌تر از ظرفیت اسمی فعالیت می‌کردند با حمایت‌های ویژه تولید آن‌ها افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی و تولیدی استان پرداخت و عنوان کرد: در ۱۱ ماه امسال برای رونق تولید به ۱۹۳ طرح ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده که جایگاه استان بوشهر در کشور هشتم است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.