گرانی که به کام تولیدکنندگان شیرین می‌آید!

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: قیمت خرید برق خورشیدی ۳۰ درصد افزایش یافته و پرداخت‌ها نیز به موقع انجام می‌شود.

مهدی ثقفی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امسال توانستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۷۰۰ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ کیلووات را در شهرستان‌ها بسازیم.

او در توضیح اقدامات صورت گرفته برای جلب مشارکت در ساخت نیروگاه‌های خورشیدی گفت: با برگزاری جلسات توجیهی برای مشترکان کشاورزی، تشویق صنایع غیر فعال برای کسب درآمد از نیروگاه‌های خورشیدی و برگزاری جلسات توجیهی در شهرک‌های صنعتی توانستیم میزان مشارکت‌ها را افزایش دهیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: با افزایش ۳۰ درصدی قیمت خرید برق و پرداخت به موقع صورت حساب مشترکان خورشیدی سعی کردیم مشارکت در توسعه نیروگاه‌های خورشیدی را افزایش دهیم.

ثقفی گفت: نیروگاه‌های خورشیدی با قرارداد خرید تضمینی ۲۰ ساله در تعرفه خانگی به تعداد ۳۱۷ و ظرفیت ۲۷۰۷ کیلووات، نیروگاه‌های تعرفه عمومی به تعداد ۴۵ و ظرفیت ۱۱۳۶ کیلووات، نیروگاه‌های تعرفه کشاورزی به تعداد ۴۷ و ظرفیت ۲۲۹۴ کیلووات و نیروگاه‌های تعرفه سایر مصارف به تعداد ۵۳ و ظرفیت ۹۳۹۸ کیلووات رسیده است.

او خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶۲ نیروگاه خورشیدی خودتامین با توان ۸۳۰ کیلووات برای مدارس، مساجد و ادارات استان اصفهان نصب شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: درصدد هستیم با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد و اختصاص وام ۴درصد، به تعداد و ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی در شهرستان‌های محروم بیفزاییم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.