عرضه جیپ گراند چروکی ۲۰۲۲ به بازار با پنج صندلی

جیپ گراند چروکی در سال ۲۰۲۲ با پنج صندلی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرغم گفت‌وگو‌های مداوم برای نمایشگر چروکی شاسی بلند، جیپ در نظر دارد برای آینده‌ نسل جدید گرند چروکی را با نسخه سه ردیف صندلی، وارد نمایشگاه‌ها کند. خودرو ۵ نفره گرند چروکی برای سال ۲۰۲۱ بدون تغییر است، اما برای مدل سال ۲۰۲۲، یک مدل جدید وارد بازار خواهد شد.

در اوایل ماه جاری عکس‌های جاسوسی از این خودرو منتشر شد که مشخص شد این خودرو پنج سرنشینه خواهد بود. جدا از فاصله محوری کوتاه‌تر، نوع پنج صندلی دارای یک قسمت جلوی اصلاح شده است. همانطور که از عکس‌ها مشخص است، محیط مه شکن‌ها متفاوت خواهد بود و قسمت پایین سپر نیز دستکاری خواهد شد.

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که جلو پنجره مشبک فوقانی ممکن است بزرگتر باشد، اما در حال حاضر نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. با نگاهی به کناره، ستون عقب و شیشه چهارم مشخص است که کاملاً متفاوت خواهند بود و در این مدل دو ردیف وجود دارد و این رندر‌ها با دقت منعکس می‌شوند.

این نقوش همچنین باعث می‌شود گرند چروکی را با یک نوار LED جدید که چراغ‌های عقب را متصل می‌کند، تصور کنیم، اگرچه ما در مورد این ویژگی طراحی کمی تردید داریم، زیرا در نمونه اولیه جاسوسی واقعاً قابل مشاهده نبود.

جیپ گراند چروکی 2022 ارائه شده با پنج صندلی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار