اهدا بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان خارجی در یزد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد گفت: با کمک سازمان جهانی ریلیف اینترنشنال بسته‌های کمک آموزشی به دانش آموزان خارجی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سعید پرویزی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با حضور در دبستان بهادری گفت: کمک و اقدامات خوبی در آموزش و پرورش در خصوص اتباع خارجی صورت گرفته است.

او افزود: استان یزد در میان تمامی استان‌های کشور رتبه بسیار خوبی در خصوص کمک به خانواده‌های پناهنده دارد و در زمینه آموزشی و تحصیلی به کمک سازمان ریلیف به اتباع خارجی بسته‌های کمک آموزشی اهدا شده است.

پرویزی در ادامه بیان داشت: به دستور رهبر معظم انقلاب حتی به اتباع غیرمجاز نیز خدمات ارائه می‌شود و این عزیزان در زمینه تحصیل تا مقاطع دکترا مورد حمایت امور اتباع و مهاجرین خارجی قرار می‌گیرند.

پرویزی با بیان اینکه زحمات زیادی در سازمان ملل، آموزش و پرورش و اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برای این عزیزان صورت گرفته است گفت: امیدواریم ماحصل آن استفاده بهینه در امر علم آموزی باشد و از این دانش آموزان در جامعه داخلی و خارجی استفاده مفید کنیم.

در پایان به دانش آموزان اتباع و مهاجر مشغول به تحصیل در دبستان بهادری از طرف سازمان ریلیف اینترنشنال بسته‌های کمک آموزشی اهدا شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار