کرونا عامل مرگ یک بوشهری دیگر شد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با افزوده شدن یک مورد فوتی دیگر، تعداد قربانیان کرونا در استان به ۸۹۱ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که این فرد آقایی ۴۲ ساله با سابقه بیماری مزمن ریوی بود.

او افزود: تا کنون ۸۹۱ نفر در استان بوشهر بر اثر کرونا  جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر مشکوک به این بیماری بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون  ۷۵ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

کشمیری عنوان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ بیمار بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۹ نفر به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۸ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد هشت نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۲۰ هزار و ۴۲۳ نفر مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

 کشمیری از مردم خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی، در این شرایط ویژه از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کنند و میزبان شهروندان این استان‌ها نیز نباشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.