توسعه فضای سبز منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: یکی از برنامه‌های در دستور کار منطقه در کنار توسعه این صنایع، توسعه و افزایش فضای سبز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در حاشیه غرس درخت در این منطقه به مناسبت پانزدهم اسفند روز درختکاری با بیان این که یکی از برنامه‌های در دستور کار منطقه در کنار توسعه این صنایع، توسعه و افزایش فضای سبز است، گفت: به همین منظور از جمله اهداف ما این است که در محدوده سه هزار و ۶۰۰ هکتاری منطقه، طرح ۴۰۰ هکتاری فضای سبز را در یک بازه زمانی مشخص اجرا کنیم که تاکنون بخش زیادی از این مهم، محقق شده است.

او افزود: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در کنار فعالیت‌های ذاتی خود که استقرار و حمایت از فعالیت صنایع سبز در این منطقه است، به دنبال این است که در حوزه محیط زیست و توسعه فضای سبز نیز به شرایط مطلوبی دست پیدا کند.

ثناگو مطلق گفت: همچنین با توجه به اهمیت فضای سبز در کنار فعالیت‌هایی که در منطقه به همین منظور در حال انجام است، سرمایه گذاران موظف به اختصاص ۲۰ درصد از فضای محوطه باز خود به همین منظور هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.