تاکید مشاور وزیر بر توسعه مشاغل خانگی

مشاور وزیر گفت: باید با تعامل، هم افزائی و آموزش‌های لازم گامی موثر برای توسعه اقتصادی بانوان کارآفرین و تجارت الکترونیک برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هانیه سامعیٍ، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان در بازدید از پست استان یزد با اشاره به اهمیت اقتصاد دیجیتال، کسب و کار‌های آنلاین و توسعه مشاغل خانگی گفت: شناسائی چالش‌ها و موانع پیش روی کسب و کار‌های آنلاین و استفاده از ظرفیت‌ها و سامانه بازار الکترونیک پست جهت توسعه مشاغل خانگی از موضوعات مهم است.

او افزود: باید با تعامل، هم افزائی و آموزش‌های لازم گامی موثر برای توسعه اقتصادی بانوان کارآفرین و تجارت الکترونیک برداریم.

رحمانی پور، مدیر کل پست استان نیز ضمن ارائه گزارشی از پست استان، با اشاره به افزایش ترافیک پستی در شرایط کرونا گفت: با توجه به اینکه ماهیت کار پست، خدماتی و فیزیکی است، به طوری که بیش از ۸۶ درصد کارکنان پست استان در حوزه اجرا و در بخش‌های قبول، تجزیه و مبادلات و توزیع مشغول فعالیت هستند و کمتر از ۱۶ درصد در بخش‌های ستادی به کار گرفته شده‌اند.

او تصریح کرد: با وجود این، در حال حاضر حدود ۱۹ درصد از پست‌های مدیریتی در اختیار بانوان قرار دارد و استفاده از بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی همواره در دستور کار قرار دارد.

رحمانی پور ضمن تشکر از زحمات بانوان پست استان اظهار داشت: زنان به دلیل روابط عمومی بالا، دقت و قدرت تعامل بالاتری که دارند، به خوبی می‌توانند از انجام مسئولیت‌های کلیدی و مدیریتی برآیند.

در این جلسه مشکلات و مسائل کاری بانوان مطرح و پاسخ و توصیه‌های لازم از سوی مشاورین وزیر ارائه شد.

سامعی، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بانوان، حیات الغیبی مشاور و مسئول شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اداره کل پست استان یزد بازدید و در جلسه‌ای که با حضور بانوان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد شرکت کردند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار