دغدغه روز/

قطعی اینترنت خانگی مردم هرمزگان را کلافه کرده است

مردم هرمزگان قربانی عدم توانایی مسئولان مخابرات استان در ساماندهی و مدیریت صحیح زیرساخت‌های اینترنت خانگی شده‌اند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، زیرساخت‌های الکترونیکی قوی در عصر کنونی یکی از مقوله‌های مهم در توسعه پایدار به شمار می‌رود در حقیقت توسعه اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی را می‌توان یکی از ارکان مهم توسعه پایدار دانست که اکثر فعالیت‌های جوامع بشری با آن گره خورده است.

اینترنت در ایران همواره با چالش‌های فراوانی همراه بوده است، هر چند در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوب و قابل توجهی در برخی از مناطق کشور در زمینه پیشرفت زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنت به تبع افزایش تعداد مشترکین بوده ایم. اما متاسفانه در استان هرمزگان نه تنها اقدامی برای توسعه این امر صورت نمی‌گیرد بلکه نسبت به سال‌های گذشته سرعت اینترنت به شدت کاهش پیدا کرده است.
به گفته تعداد زیادی از شهروندان استان هرمزگان، نبود زیر ساخت استاندارد، قطعی مکرر، سرعت پایین اینترنت در این استان باعث نارضایتی شهروندان دراستان هرمزگان شده است.


متن پیام شهروند خبرنگار

اینترنت در برخی از مناطق استان هرمزگان مانند: رودان، میناب و سیریک از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۴ بعد از ظهر قطع می‌شود و همین مشکلاتی را برای دانش آموزان و دانشجویان در این منطقه به وجود آورده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار