آخرین جزئیات از پرچمدار 2021 شرکت LG / گوشی موبایل رینبو با چه مشخصاتی جایگزین LG V70 می‌شود؟

درباره آخرین جزئیات و مشخصات گوشی موبایل پرچمدار ال جی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، LG Electronics یکی از جمله شرکت معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی کره‌ای است که توانسته به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات خود را به بازارها معرفی کند.

ریشه‌های تاسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راه‌اندازی شرکت گلداستار برمی‌گردد و ال جی نه تنها در زمینه تولید لوازم خانگی مانند تلویزیون، یخچال و ... فعال بوده، بلکه توانسته در زمینه ساخت گوشی موبایل و... هم خود را در بازار جا اندازد.

چندی پیش هم گوشی LG V۷۰ خود را به بازار عرضه کرد که صفحه نمایش این گوشی AMOLED و اندازه صفحه نمایش آن نیز ۶.۵ اینچی بود. تراشه این گوشی نیز اسنپدارگون ۸۸۸ است و حالا قرار است LG یک گوشی جدید را جایگزین این تلفن همراه هوشمند خود کند.

بر اساس گزارش جدید سایت Chosun، شرکت ال جی جانشین گوشی موبایل V70 خود را در انتظار نگه داشته است، البته قرار بود شرکت ال جی در ماه مارس آزمایش میدانی تلفن همراه هوشمند جدید خود به نام رینبو Rainbow را آغاز کند.


بیشتر بخوانید


اگر بخواهیم این گوشی همراه هوشمند را با گوشی موبایل قابل انعطاف ال جی Explorer Project مقایسه کنیم، رینبو یک گوشی موبایل هوشمند با ظاهری سنتی است، چراکه Explorer Project ظاهری مدرن‌تر دارد.

گوشی موبایل Rainbow چه مشخصاتی دارد؟

گوشی موبایل RAINBOW از Snapdragon 888 chipset پشتیبانی می‌کند و طبق گزارش سایت‌های کره‌ای قرار است این گوشی موبایل به عنوان پرچمدار سال ۲۰۲۱ این شرکت جایگزین LG V70 شود.

طبق گزارش‌ها شرکت ال جی به دنبال خریدار برای تلفن های هوشمند خود است، در واقع این تلفن همراه به اوضاع آشفته LG Mobile می‌تواند سر و سامانی دهد.

گفتنی است؛ از دیگر مشخصات این گوشی موبایل می‌توان به قلم فعال Wacom آن اشاره داشت که می‌تواند کابران زیادی را جذب خود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار