فرمانده انتظامی استان ایلام:

ضارب شهدای مدافع وطن دستگیر شد

سرهنگ القاصی مهر گفت: با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان ایلام، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته ، ۲ نفر از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود دستگیر شد.

 سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: در پی شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان سید روح‌ الله باسره و سرباز وظیفه محمد مهدی دیرکوند، از محل وقوع جرم فرار کرده و در کوه‌های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: با تلاش پلیس آگاهی ، پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره‌شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ، این شرور مسلح در کوه‌های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

او مطرح کرد: خدا را شکر همانطور که به مردم قول داده بودیم این شرور مسلح دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 القاصی مهر با هشدار به اراذل و اوباش و اشرار ، بیان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان م
۲۱:۰۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا رحمت کنه من درپاسگاه زرین اباد سرباز بودم ایشان نیروی سخت کوش نترسی بود خاطرات خوبی باهاش دارم
-
محمد
۰۸:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این حیوانها را باید به اشد مجازات رسوند.یبار اعدام کمشونه
-
محمد
۰۸:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
این حیوانها را باید به اشد مجازات رسوند.یبار اعدام کمشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
جدیدا"آمار زخمی و شهید شدن ماموران انتظامی بالا رفته مسئولان باید پاسخگو باشد این امر بدلیل ضعف آموزش است یا فقدان تجهیزات