آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور قزوین

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور قزوین از ۱۴ اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از ۱۴ لغایت ۱۹ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir جهت ثبت نام غیرحضوری اقدام کنند.

مراحل پذیرش در این دانشگاه شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" است و همه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.

بعد از تکمیل مرحله دوم و ثبت پذیرش از طرف مرکز دانشجویان می‌توانند با شناسه کاربری "شماره دانشجویی" و گذر واژه "شماره شناسنامه" برای ثبت نام و انتخاب واحد به سیستم گلستان مراجعه کنند.

کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود.

همه دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه ثابت خود، از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

برای تسریع در ثبت نام توصیه می‌شود تصویر مدارک ذیل با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی (گلستان) بارگزاری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار