اجرای طرح ۳۰۷۰ گامی بزرگ برای نهادینه کردن دولت الکترونیک

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد گفت: اجرایی شدن کامل طرح خدمات غیر حضوری ۳۰۷۰ گامی بزرگ برای نهادینه شدن دولت الکترونیک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، درویشی، مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد در بازدید از شعبه میبد گفت: اجرایی شدن فرایند توقف صدور دفترچه درمان و خدمات غیر حضوری ۳۰۷۰ گامی بزرگ برای رضایت حداکثری شرکای اجتماعی است.

او افزود: اجرایی شدن این طرح نهادینه شدن دولت الکترونیک، صرفه جویی در هزینه ها، کاهش مصارف، سفر‌ها و تردد‌های درونشهری و برونشهری را در پی خواهد داشت.

درویشی ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی تمامی همکاران و دستگاه‌های مرتبط با حوزه خدمات متنوع غیر حضوری سازمان، شاهد پیشبرد اهداف عالی سازمان و خدمتگزاری هرچه آسان‌تر به شرکای اجتماعی باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن قدردانی از زحمات و مساعی ارزشمندانه کارکنان شعبه میبد، افزود: اجرائی شدن طرح‌های خدمات غیر حضوری ۳۰۷۰ باعث تمرکز بیشتر کارکنان بر امور جاری و تخصصی واحد‌ها در آینده نزدیک خواهد شد.

شهرستان میبد به دلیل قرار گرفتن در موقعیت خاص جغرافیایی، با دارا بودن واحد‌های صنعتی مختلف از جمله کاشی و سرامیک، به عنوان بزرگترین قطب تولید این محصول در کشور شناخته شده است.

این منطقه علاوه بر ایجاد اشتغال نیرو‌های بومی و غیر بومی سهم مهمی در ورود ارز به کشور در پی صادرات انواع کاشی و سرامیک به کشور‌های منطقه را به خود اختصاص داده است.

این شعبه به ۸۲ هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی خدمات و تعهدات تامین اجتماعی را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار