راه اندازی مرکز نمونه گیری بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز

مرکز نمونه گیری بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز در جهت مدیریت بهتر بیماری کرونا، امروز با هماهنگی مرکز بهداشت شرق اهواز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امرالله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز  گفت: به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و در جهت افزایش تعداد تست گیری در اهواز، مرکز نمونه گیری و تست سریع کرونا بوسیله واحد پیشگیری مرکز بهداشت شرق اهواز در بیمارستان امیرالمومنین (ع) راه اندازی شد.

او افزود: این مرکز جهت نمونه گیری از همراهان بیماران راه اندازی شده و  تمام تلاش ما مدیریت کردن این بیماری است تا مردم عید خوبی داشته باشند اگرچه در این راه به همراهی تمام مردم نیاز است.

مردانی اظهار داشت: هر چه تعداد نمونه گیری‌ها در اهواز افزایش پیدا کند امکان بیماریابی بهتر خواهد بود و از این طریق می‌توان با کنترل تعداد ورودی بیماران جدید، خدمات بهتری در اختیار بیماران کرونایی موجود ارائه داد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۵ مرکز منتخب بهداشتی در منطقه شرق اهواز دایر هستند که از افراد مشکوک به بیماری کرونا، نمونه گیری به عمل می‌آید، تصریح کرد: از دید ما هر گونه علائمی در فرد مثل تب، بدن درد، سرماخوردگی و گلودرد نشان دهنده ابتلا به این ویروس  است مگر با انجام تست خلاف آن ثابت شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: روز گذشته با انجام ۱۴ هزار تست رکورد تست گیری در استان شکسته شد و  قطعا با همکاری و همراهی مردم و سایر ارگان‌ها و پرهیز از تردد‌های غیرضروری، می‌توانیم پیک سوم بیماری را در استان مهار کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.