درخواست تخصیص اعتبار برای آسفالت معابر شهری و روستایی

فرماندار تفت در دیدار جانشین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خواستار تخصیص اعتبار برای آسفالت معابر شهری و روستایی و خرید ماشین‌ آلات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در دیدار با مسعود نصرتی، جانشین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور با بیان ویژگی‌های خاص این شهرستان خواستار تخصیص اعتبار برای آسفالت معابر شهری و روستایی و تجهیز شهرداری‌های شهرستان به ماشین‌ آلات جدید شد.

نوکار با اشاره به ییلاقی بودن و حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور و استان در این شهرستان به ویژه در ایام پایانی هفته خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات محدود شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان خدمات دهی مناسب به گردشگران امکان پذیر نیست و نیازمند تخصیص اعتبار ویژه به این شهرستان هستیم.

فرماندار تفت در این جلسه خواستار تخصیص اعتبار و قیر برای آسفالت معابر شهری و روستایی و تجهیز شهرداری‌ها و دهیاری مرکز دهستان‌های شهرستان به ماشین‌آلات شد.

جانشین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این نشست قول مساعد به منظور تخصیص اعتبار لازم به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان را داد.

در ادامه این جلسه شهرداران تفت و بخ و رئیس شورای اسلامی شهر تفت نیز به بیان برخی از مشکلات پرداخته و خواستار تخصیص اعتبار و نگاه ویژه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور به شهرستان تفت شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار