معاون وزیر بهداشت:

بیمارستان‌های عجب شیر و آذرشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شوند

جان بابایی گفت: عملیات ساخت بیمارستان‌های عجب شیر و آذرشهر در مراحل پایانی است و با این روند رو به پیشرفت قابلیت اتمام تا پایان امسال را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان عجب شیر با بیان اینکه این بیمارستان پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، گفت: بخشی از تجهیزات این بیمارستان‌ها ارسال شده و تا پایان امسال تمام تجهیزات فرستاده می‌شود.

او با اشاره به اینکه با تکمیل عملیات عمرانی هر ۲ بیمارستان‌های عجب شیر و آذر شهر در بهار سال ۱۴۰۰ قابل بهره برداری خواهد بود، گفت: بیمارستان عجب شیر یکی از بهترین بیمارستان‌ها از نظر طراحی و نوع مصالح استفاده شده در ساخت است و این بیمارستان با امکانات جدید تجهیز خواهد شد.

بیمارستان ۸۲ تختخوابی در دست ساخت شهرستان عجبشیر در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با زیربنای هشت هزار و ۶۷ مترمربع در چهار طبقه در دست ساخت است و با بهره برداری از آن بسیاری از نیاز‌های درمانی شهرستان مرتفع می‌شود.

این بیمارستان دارای بخش‌های تخصصی داخلی زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه، کلینیک‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان و درمانگاه‌های تخصصی است و بهره برداری از آن تحولی بزرگ در حوزه درمان در شهرستان خواهد بود.

شهرستان عجب شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری تبریز واقع شده و به دلیل محدود بودن فضای درمان، بیشتر بیماران برای مداواری بهتر به شهرستان‌های اطرف به ویژه تبریز مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.