هنوز معلمان دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنند

آیت الله فلاحتی در دیدار وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در دیدار وزیر آموزش و پرورش با تشکر فراوان از زحمات معلمان در ایام کرونا گفت: نظام آموزشی ما چه در مدارس و دانشگاه‌ها و چه در حوزه‌های علمیه با وجود شرایط کرونایی تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه قبل از کرونا در روستا‌های دور دست نیز معلمانی برای تدریس به دانش آموزان حضور می‌یافتند، گفت:، اما حال که امروزه این شرایط فراهم نیست، می‌بایست از سایر راه‌ها برای آموزش استفاده کرد.
امام جمعه رشت گفت: هنوز معلمان ما دستمزد و حقوق واقعی خود را دریافت نمی‌کنند و باید بیشتر به آموزش و پرورش توجه شود.
نماینده، ولی فقیه در گیلان یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش را پیش بینی سازوکار‌های لازم برای تربیت دانست و افزود: برای تربیت کودکان در مهد‌های کودک، اتاق فکری از اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل دهید.

محسن حاجی میرزایی نیز در این دیدار شبکه شاد را محیطی امن برای تبادل اطلاعات دانش آموزان عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار کانال با محتوای دینی و فرهنگی در این شبکه تشکیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی ما این است که هیچ دانش آموزی از آموزش دور نماند و با این شرایط کرونایی، درسش را بخواند.

وی افزود: مقرر شد برای دانش آموزانی که به هر دلیل اینترنت یا وسایل ارتباطی هوشمند ندارند از راه‌های دیگر آموزشی همچون تلویزیون، رادیو و بسته‌های آموزشی استفاده شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.