تخصیص تسهیلات به مشاغل آسیب دیده ازکرونا در خوزستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از اختصاص ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، به کسبه آسیب‌های جدی وارد شد که در این راستا دولت یک سری تسهیلات کم بهره در اختیار کسب و کار‌ها و اصناف آسیب دیده از کرونا قرار داد.

او با بیان اینکه برای مشاغل آسیب دیده خوزستان ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده است، افزود: سه هزار میلیارد ریال آن به حساب بانک‌های عامل واریز و از این مقدار تاکنون حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

نیکو بیان داشت: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند از طریق صنف خود اقدام کنند و تقاضای خود را به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط ارائه دهند و این درخواست‌ها با توجه به نوع فعالیت به بانک ارسال می‌شود که پس از بررسی و تایید نهایی، تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بانک‌های عامل قرار دارد که پس از طی شدن فرآیند قانونی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار