پرداخت بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رونق تولید

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رونق تولید در بخش کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، غلامعلی مرادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به پرداخت بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به منظور رونق تولید اظهار کرد: این تسهیلات اعتباری برای تعداد ۹۸۹ طرح کشاورزی در استان پرداخت شده و تاکنون اشتغال ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات به تعداد یکهزار و ۳۵۶ نفر است.

مرادی با تاکید بر اینکه بانک‌های استان باید تلاش بیشتری در راستای جذب منابع مالی به عمل آورند، تصریح کرد: در سال جاری برای تجهیز خط اعتباری مکانیزاسیون بخش کشاورزی ۱۳۰ میلیارد تومان و ۹۲ میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و تبصره ۵۲ به متقاضیان پرداخت کرده ایم تا بتوانیم به افزایش و راندمان تولید در استان کمک اساسی کرده باشیم.

مرادی ادامه داد: تسهیلات اعطایی بیشتر در زیر بخش‌های دام و طیور، واحد‌های گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، صنایع کشاورزی و شیلات است.

او با اشاره به اینکه محدودیتی در پرداخت تسهیلات راه اندازی گلخانه نداریم، اظهار کرد: توسعه گلخانه‌ها یکی از اولویت‌های دولت است و مکلف هستیم از این قشر حمایت کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.