لزوم جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه

سرپرست فرمانداری ایذه بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای لزوم جلوگیری در گسترش ویروس کرونا در جامعه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوتی سرپرست فرمانداری و شمولی دادستان شهرستان ایذه با حضور سرزده در بیمارستان شهدا، ضمن تقدیر از کادر درمان و فعالان عرصه مبارزه با کرونا، از نزدیک وضعیت و ظرفیت بخش‌های آی‌سی‌یو و داخلی ویژه بیماران کرونایی و نحوه خدمات رسانی مورد برسی قرار دادند.

نبوتی با بیان اینکه، خدمت صادقانه عوامل درمان در این یک سال را جز ایثار نمی‌توان عنوان‌کرد، گفت: در صورتی که مردم اصول بهداشتی را رعایت نکرده و از اقدامات لازم جهت جلوگیری در گسترش کرونا ویروس منحوس انجام‌ندهند، شاهد شکسته شدن این زحمت کشان عرصه سلامت خواهیم بود.

رییس شورای سلامت ایذه با اشاره به قرار داشتن در روز‌های پایانی سال، افزود: مردم از تجمع در مراکز خرید خودداری کرده و درصورت نیاز خرید خود را انفرادی انجام داده، که در غیر اینصورت حضور آنان موجب تشدید شیوع کرونا در ایذه می‌شود.

نبوتی ادامه داد: درصورت عدم توجه مردم و وخیم شدن اوضاع، بیمارستان شرایط پاسخگوی لازم جهت ارائه خدمات درمانی را ندارد و کرونا جهش یافته و خطر انتشار سریع آن وجود دارد و هر مراسم ترحیم و جشن در واقع آیینی برای انتشار ویروس و ترحیم برای افراد شرکت کننده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.