مدیرعامل گاز پارسیان:

مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه پارسیان راه‌اندازی می‌شود

بابایی با تاکید بر اینکه تشکیل زنجیره تولید ارزش، مهم ترین دغدغه فکری ماست از ایجاد مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه پارسیان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان‌های مهر و لامرد افزود: اگر به اتفاق همفکری کنیم و اشتراک فکری داشته باشیم می‌توانیم برای آینده منطقه، مسیر بهتری را انتخاب کنیم. واقعیت این است که اگر نگاه درستی به موضوعات داشته باشیم بعدأ رفتار‌های ما اثر بخشی بهتری خواهد داشت.

او افزود: باید زاویه نگاه خودمان را تغییر دهیم چرا که پدیده‌های اجتماعی پیچیدگی خاصی دارند و روابط علت و معلولی پیچیده‌ای بر پدیده‌های اجتماعی حکمفرماست.

بابایی گفت: اشتغال و ایجاد شغل محصول کارآفرینی است، اگر کار آفرینی اتفاق نیفتد اشتغالی به وجود نمی‌آید. کارافرینی در ادبیات مدیریتی یعنی خلق ثروت به روش قانونی و اشتغال یکی از محصولات این قضیه است که یکی از نتایج و پیامد‌های جانبی کار افرینی محسوب می‌شود و اینجانب پیشنهاد می‌کنم اسم کارگروه اشتغال به کارگروه کارافرینی تغییر پیدا کند چرا که اگر کارآفرینی ابتدا اتفاق بیفتد اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز پارسیان ادامه داد: یکی از فعالیت‌های اصلی ما در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و مأموریت اصلی تولید شرکت، ایجاد مرکز رشد و نوآوری در جوار پالایشگاه است.

بابایی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با پارک علم و فن آوری استان، معاونت علمی ریاست جمهوری و مدیریت پژوهش و فن آوری شرکت ملی گاز برای ایجاد مرکز رشد و نوآوری پالایشگاه انجام شده و از دانشگاه‌های منطقه برای حضور فعال در این مجموعه‌های علمی دعوت شده است، گفت: صادقانه عرض کنم هیچ بهانه‌ای برای نبود ارتباط بین ما و دانشگاه در این منطقه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان با بیان اینکه اگر همت کنیم می‌توانیم منطقه پارس جنوبی را نیز تحت الشعاع قرار دهیم، گفت: شرکت‌هایی که در مرکز رشد و نوآوری این پالایشگاه رشد می‌کنند، حرف اول را در منطقه و جنوب کشور خواهند زد و علاوه بر تامین نیاز‌های خود، اشتغالزایی را در منطقه افزایش خواهند داد.

بابایی ضمن تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال باید افراد آسیب پذیر جامعه را نیز مد نظر داشته باشیم، گفت: امیدوارم پروژه‌هایی را نیز برای توانمندسازی افراد معلول منطقه که تقریباً ۱۰ درصد جمعیت منطقه را تشکیل می‌دهند در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار