دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان:

سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در لرستان قطع می‌شود

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از اول فروردین ماه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف است از تحویل سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک خودداری کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  احمد مجدیان  دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان  با بیان اینکه سهمیه سوخت ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک از فروردین ماه قطع می‌شود اظهار داشت: بر اساس مصوبه جلسه اخیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب شد که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بر اساس سیاست‌های ابلاغی از اول فروردین ماه از تحویل سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک خودداری کنند.

او افزود: بر اساس مصوبه جلسه ماهانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کلیه وارد کنندگان و عرضه کنندگان موظف هستند شناسه کالا بر روی ۱۰ قلم کالا لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، آب میوه گیری، مایکروفر، ماشین لباسشویی، کولر گازی و ماشین ظرفشویی و جارو برقی نصب و در این راستا اتاق اصناف نیز موظف بر نظارت است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان در رابطه با میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان عنوان کرد: بهمن ماه امسال بیش‌ترین کالای قاچاق کشف شده در این استان مربوط به قاچاق ۴۸ هزار و ۲۰۲ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مجدیان بیان کرد: ۴۵۲ قلم لوازم یدکی خودرو به ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال، ۱۶۸ طاقه پارچه به ارزش ۶ میلیارد ریال و ۱۸ هزار لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بهمن ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

او با بیان اینکه میزان مواد غذایی کشف شده در بهمن ماه امسال ۲۵ هزار بسته به ارزش ۴ میلیارد ریال بوده است گفت: در بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۰ کیلوگرم بادام زمینی، هزار و ۴۰۰ کیلوگرم برنج به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان تصریح کرد: ۴ هزار و ۲۴۸ ثوب البسه به ارزش ریالی ۴۰۰ میلیون ریال و ۷ هزار و ۱۸۸ قلم دارو به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر کشفیات کالا‌های قاچاق بهمن ماه امسال در استان لرستان بوده است.

مجدیان  بیان کرد: ۲۲۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۴ هزار و ۳۵۰ کیلو گرم کود شیمیایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، ۴ هزار و ۱۸۹ قلم لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر کشفیات کالای قاچاق بهمن ماه امسال در استان لرستان بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار