سپرده‌گذاری ۱۱۷ هزار از مردم خراسان شمالی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از سپرده‌گذاری ۱۱۷ هزار نفر از مردم نیکوکار استان در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام می‌شود، میزان سپرده‌گذاری این خیران در سال ۹۹ را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

الهی راد همچنین از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به حدود هفت هزار نفر از نیازمندان استان خبر داد و عنوان کرد: امسال ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و حدود ۳۷ میلیارد تومان نیز از طریق صندوق امداد ولایت به نیازمندان پرداخت‌شده است.


بیشتر بخوانید


او  اظهار کرد: امسال بیش از چهار هزار و ۱۶۶ نفر از نیازمندان از تسهیلات صندوق امداد ولایت و بیش از دو هزار و ۷۳۹ نفر نیز از طریق بانک مهر تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی دریافت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: وام‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

او بابیان اینکه این صندوق از سپرده‌گذاری خیران، ادارات و سایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند، افزود: با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

او یادآور شد: این صندوق در مقابل سپرده‌گذاری خیران و دستگاه‌ها به افراد نیازمند معرفی‌شده تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌نماید.
الهی راد برنامه‌ریزی هدفمند برای جذب سپرده‌های مردمی، تسریع در ارائه تسهیلات و پیگیری وصول مطالبات را از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: هم‌اکنون وام‌های تا سقف ۱۰ میلیون تومان پرداختی توسط این صندوق بدون هیچ‌گونه کارمزدی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.