بلیت اینترنتی این بار برای موزه ها

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در ۱۰ موزه استان خبر داد.

رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اجرای سامانه فروش الکترونیکی بلیت در ۱۰ موزه استان گفت: این ۱۰ موزه شامل ۳ موزه باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند، ۳ موزه شهرستان قاین و موزه‌های مردم شناسی شهرستان‌های نهبندان، فردوس، سرایان و طبس است.

او افزود: با توجه به شرایط کنونی و مشکلات ایجاد شده بر اثر انتقال ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از هرگونه ازدحام و شیوع چرخه بیماری، لزوم استفاده از فروش بلیت اینترنتی بسیار محسوس است.


بیشتر بخوانید


رمضانی تصریح کرد: استفاده از ابزار‌های نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش اینترنتی بلیت اماکن فرهنگی تاریخی به آدرس bilit.tafrihati.com و سایت اداره کل استان به نشانی www.skchto.com برای تهیه بلیت اقدام کنند.

موزه باستان شناسی بیرجند با وسعت ۶۰۰ مترمربع زیربنا در طبقه اول مجموعه جهانی باغ و عمارت جهانی اکبریه است که با توجه به عواملی همچون غنای فرهنگی منطقه، جمعیت جوان، وجود دانشگاه‌ها و عزیمت هزاران گردشگر به این منطقه در سال ۱۳۷۱ راه اندازی شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.