بهره بردای از چندین پروژه شهرداری آبادان

همزمان با چندین پروژه عمرانی در شهرستان‌های استان خوزستان از پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان بصورت ویدیو کنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در مراسم  بهره بردای از چندین پروژه شهرداری آبادان علاوه بر پروژه‌های شهرداری آبادان از پروژه‌های عمرانی شهرداری‌های شهرستان‌های دزفول – ایذه و امیدیه بصورت ویدیو کنفرانس با حضور استاندار خوزستان بهره برداری شد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در این مراسم گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان شامل کارخاه بازیافت زباله، روکش آسفالت خیابان چهار احمد آباد و نیز بهمن ۳۵ و نیزپروژه دفع آب‌ها سطحی است که با چهار هکتار را یکی از مهمترین این طرح‌ها برشمرد و افزود: متاسفانه زباله‌های آبادان در محدوده تالاب شادگان دفن میشد که آلودگی زیست محیطی ایجاد میکرد و حتی اخطار در سطح ملی به شهرداری آبادان داده شده بود که خوشبختانه با بهره برداری از این طرح این مشکل برطرف شد.

اواشتغالزایی این طرح را ۱۳ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم بیان کردو گفت: در این کارخانه روزانه ۱۵۰ تن زباله بازیافت میشود که ۳۰ درصد این زباله‌ها که زباله خشک هستند و دوباره به چرخه تولید باز می‌گردند.

شهردار آبادان افزود: روکش آسفالت و بهسازی خیابان‌های آبادان هم در برخی مناطق آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم آنچه که شان مردم آبادان هست انجام دهیم.

شیرازی با بیان اینکه شهر آبادان ۳۰۰ کیلومتر شبکه دفع آب‌های سطحی با هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد گفت: در این طرح، پمپ‌های دفع آب‌های سطحی از ۱۹ به ۵۰ دستگاه آفزایش یافت که با یان طرح مشکل آبگرفتگی شهر آبادان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.