معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور عنوان کرد:

نقش موثر جوانان در تثبیت و تحکیم پایه های انقلاب اسلامی

زهرا عابدینی گفت: انقلاب وارد مرحله جدیدی از خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی شده است که این مرحله مهم باید به دست جوانان رقم خور‌د.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا عابدینی معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین مباحث مهم امروز، توجه به جوانان و نقش جوانان در تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم و تاکید ایشان بر حضور و نقش جوانان افزود: انقلاب وارد مرحله جدیدی از خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی شده است که این مرحله مهم باید به دست جوانان رقم خور‌د.

عابدینی تصریح کرد: از نگاه مقام معظم رهبری در مرحله گام دوم انقلاب، جوانان هستند که باید انقلاب را وارد تمدن سازی و مرحله نوین کنند؛ چراکه با توجه به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب، هر مشکل و معظلی در جامعه به دست جوانان باز می‌شود.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه مثبت و باورانه‌ای به جوانان وجود دارد، همانطور که در پیروزی انقلاب، جوانان نقش آفرینی کردند، هم اکنون نیز حفظ آرمان‌های انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر است.

عابدینی افزود: تاکید مقام معطم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان است که اگر قرار است افق‌ها و چشم انداز‌های روشنی را برای انقلاب رقم بزنیم، حتما باید توجه و نگاه ما به جوانان باشد؛ چون سرمایه مهم انسانی هستند که می‌توانند به این کشور تحرک و کیفیت ببخشند.

او تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، انتظار می‌رود، نقش آفرینی و گفتمان انقلاب اسلامی از نسل اول به نسل سوم انتقال پیدا کند.

در پایان نشست امروز ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان از دستگاه‌ها و شهرستان‌های برتر در این مبحث تجلیل شد که به شرح زیر است:

دستگاه‌های برتر:

رشیدی نژاد، دانشگاه علوم پزشکی

صادق زاده، بهزیستی

علیزاده، فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسینی، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری

مهدوی، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

شهرستان‌های برتر:

کوهبنان، کرمان، فهرج و فاریاب

فرمانداران:

سالاری، کوهبنان

باقری زاده، فهرج

بابایی، کرمان

نیک نفس، فاریاب

روسای ادارات ورزش و جوانان:

کارگر، کوهبنان

محمد زاده، فهرج

دامغانی، کرمان

افشارمنش، فاریاب

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار