برگزاری مراسم نماز جمعه فردا در تمامی مناطق استان اردبیل

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: مراسم نماز جمعه فردا در تمامی مناطق استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: طبق تصمیمات ستاد مقابله با کرونا و وضعیت آبی استان اردبیل، فردا فریضه نماز جمعه در اردبیل با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به اصول و موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: به دلیل جلوگیری از هر گونه شیوع بیماری در مساجد و مصلی‌ها استفاده از مهر و سجاده و چادر شخصی الزامی است تا بتوانیم نماز جمعه را به صورت باشکوه و منظم برپا کنیم و در این زمینه مسئله‌ و مشکلی پیش نیاید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری‌ها هم‌اکنون زمینه برگزاری نماز جمعه در تمامی مناطق استان میسر شده اما برای جلوگیری از به خطر افتادن افراد پرخطر انتظار داریم از آوردن کودکان و افراد سالمند و پیر برای به‌جاآوردن فریضه نماز جمعه خودداری شود.

نصیری ادامه داد: برگزاری برنامه‌های معنوی و مذهبی تعطیل‌شدنی نیست و به هیچ عنوان از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد و در ایام حساس کرونایی نیز از بستر فضای مجازی برای ترویج این برنامه‌ها استفاده شده است، چرا که پایبندی به برگزاری این برنامه‌ها برای داشتن جامعه‌ای سالم حائز اهمیت است.

او اظهار کرد: امیدواریم با ادامه همکاری مردم به خصوص در آستانه تعطیلات نوروز کاهش شیوع کرونا ادامه‌دار باشد و بتوانیم به یک وضعیت باثبات و پایدار برسیم که این موضوع در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری برای ما حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.