ارائه خدمات رایگان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به روستای طویلان علیا

ستاد فعالیت‌های جهادی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد طی یک اردوی جهادی یک روزه در روستای طویلان به ۳۰۰ نفر خدمات رایگان ارائه دادند.

دکتر عفت پناه معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در این خصوص بیان کرد: این اردو به همت معاونت آموزشی، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی و کانون دانشجویی اردو‌های جهادی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و باهمکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد برگزار شد.

اوبا اشاره به اینکه جمعیت این روستا در حال حاضر ۳۸۰ نفر است، افزود: ۳۰۰ نفر از روستاییان خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند.
عفت پناه با بیان اینکه ۲۵ نفر از کادر درمان در این اردو شرکت کردند، اظهار داشت: در این تیم پزشکان متخصص؛ قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان و ارتوپدی، پزشک عمومی، کارشناسان پرستاری، مامایی، تغذیه، مشاوره و روانشناسی، مبارزه با بیماری‌ها و مراقبین سلامت بهداشت دهان و دندان حضور داشتند.

عفت پناه ادامه داد: در این اردوی جهادی، خدماتی از قبیل: ویزیت رایگان، توزیع دارو رایگان، نوار قلب، تست قندخون، تزریقات، تست تشخیص سریع کرونا (رپید تست)، مشاوره، آموزش پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، توزیع پمفلت‌های آموزشی، معاینه دهان و دندان دانش آموزان ارائه شد.

این مسئول اظهار داشت: با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه اسدآباد توزیع ماسک و محلول ضدعفونی رایگان جهت اهالی روستا نیز صورت گرفت.


او گفت: برگزاری مسابقات ورزشی و نقاشی و اهداء جوایز به دانش آموزان روستا و پاسخگویی به سوالات شرعی توسط روحانیت معزز از دیگر اقدامات انجام شده در این اردوی جهادی بود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.