سفر کرونای انگلیسی از مشهد به دلیجان

۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی در دلیجان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر فردوسی رئیس شبکه بهداشت دلیجان در جلسه امروز ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان دلیجان گفت: ۲ بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی شناسایی شده اند که به مشهد سفر کرده بودند.

فردوسی ضمن هشدار افزایش بیماران کرونایی در هفته‌های اخیر افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان دلیجان به ۲۰ نفر افزایش یافته است که ۴ نفر آن‌ها بدحال هستند.

او اضافه کرد: تست‌های سریع نشان می‌دهد روند انتقال بیماری کرونا به شکل خوشه‌ای بوده است که آخرین مورد آن در مراسم جشنی در دهستان جاسب رخ داده است.

رئیس شبکه بهداشت دلیجان با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا در ماه گذشته ۳ نفر بوده است بیان کرد: جاسب، راونج و خاوه به عنوان سه منطقه کانونی آلودگی بیماری کووید ۱۹ در روستا‌های دلیجان شناسایی شده است.

او ادامه داد: احتمال افزایش محدودیت‌ها در هفته‌های آتی با روند فعلی افزایش متصور است و ظرفیت icu بیمارستان دلیجان در اختیار بیماران تنفسی کرو نا قرار گرفته است.

فردوسی تصریح کرد: شناسایی نیرو‌های شاغل غیر بومی در واحد‌هایی تولیدی که ممکنست در نوروز به استان‌های مانند خوزستان سفر کنند در حال انجام است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.