یک عضو شورای شهر اهواز:

موضوع عزل شهردار اهواز در روز‌های پایانی سال عقلانی نیست

لطفعلی زاده پرداختن به موضوع بر کناری شهردار اهواز را در روز‌های پایانی سال و با توجه به پرداخت حقوق و سنوات کارگران غیر عقلانی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسکندر لطفعلی زاده عضو شورای شهر اهواز در خصوص حواشی اخیر مطرح شده در این نهاد برای عزل شهردار گفت: دنبال کردن چنین حاشیه‌هایی در روز‌های پایانی سال به نظر امری عقلانی نمی‌آید. زیرا این ایام، زمان پرداخت سنوات کارگری، حقوق و بیمه است که مسائلی مانند انتصاب یا برکناری شهردار، غیر طبیعی و باعث متزلزل شدن مدیریت شهری میگردد.

او با بیان اینکه این درگیری‌های داخلی در مدیریت شهری موجب تشدید مشکلات می‌گردد، افزود: در بسیار از شهر‌های کشور شورای شهر برای ایجاد هماهنگی و پیشرفت و توسعه با مدیران مسئولین در تعامل هستند در حالی که اعضای شورای شهر اهواز مدت هاست که با شهردار درگیر هستند.

لطفعلی زاده بیان داشت: ما در شورایی فعالیت داریم که فشار زیادی از سوی مجلس بر ما وارد است و یکی از مدیران کل وزارت کشور به موضوع ورود کرده، به صورت غیر قانونی جلساتی تشکیل داده تا شورا را ملزم به انجام چنین اقداماتی کند و جای سوال دارد که اعضای شورای شهر فعلی اهواز در شرایطی که کمتر از یک هفته به نام نویسی داوطلبان شورای شهر مانده به دنبال چه هستند؟

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.