اهدای ۸ سری سیسمونی نوزاد و ۳۰ تبلت ویژه دانش‌آموزان فرزندان زندانی

مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده های آنان به نیت امام رضا(ع) تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود ضیائی فرد مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده‌های آنان به نیت امام رضا(ع) تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.

او ادامه داد:اجرای طرح نذرهشتم، یک طرح کشوری است که در زندان‌های سراسر کشور انجام می‌شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون ۴ مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تامین هشت سرویس سیسمونی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است.

ضیائی فرد تصریح کرد:همچنین بدلیل شرایط کروناو استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و‌یا تبلت جهت آموزش به آن دسته از خانوار‌ها وفرزندانی که در این زمینه مشکل و‌کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام (ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان سی دستگاه تبلت به ارزش۹۰ میلیون تومان تأمین و اهدا گردید.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و‌مشارکت همه جانبه خیرین خواستار حضور و کمک خیرین ونیکوکاران در روز‌های پایانی سال به خانواده‌های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.