سقوط عجیب پژو ۴۰۵ به داخل گودال

عصر امروز یک دستگاه پژو ۴۰۵ در بیرجند به دلیل نشست آسفالت، به داخل گودال سقوط کرد.

حسینی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: عصر امروز حدود ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه طی تماس شهروندان با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی، تیم عملیاتی ایستگاه میدان امام کمتر از ۲ دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

او افزود: خودرو پژو که در این مسیر در حال حرکت بوده، با نشست آسفالت خیابان به داخل گودال افتاده و دچار خسارت شد.


بیشتر بخوانید


حسینی عنوان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن با نصب نوار خطر در اطراف محل حادثه اقدام به ایمن کردن محل کرده و سپس آب جمع شده در گودال را تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند ادامه داد: طی بررسی های اولیه، نشت لوله آب علت این حادثه بوده است.

او همچنین به حادثه واژگونی کامیون حامل بار سنگ در کیلومتر۲۰ جاده خوسف اشاره کرد و گفت: این حادثه که عصر امروز رخ داد یک مصدوم برجای گذاشت.

حسینی تصریح کرد: حدود ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه تیم آتش نشانی ایستگاه معصومیه به این حادثه اعزام و اقدام به رهاسازی راننده کامیون کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: راننده کامیون با توجه به جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
چ آدم بدشانسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
منطقه موسی بن جعفر یکی از محله های قدیمی بیرجنده که گفته میشه چندین قنات از زیر کوچه هاش رد میشه...همین چند سال پیش بود که خونه یکی از اهالی نشست کرد، شهرداری و راه و شهرسازی نباید اجازه ساخت و ساز در محدوده قنات رو بدن