فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

سرهنگ القاصی مهر گفت:قاتلان فراری شهرستان ملکشاهی که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند دستگیر شدند.

او اظهار داشت:روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در سطح شهرستان ملکشاهی، اشخاصی با سلاح گرم،۲ نفر را به قتل میرسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله ازمحل متواری می‌شوند.

سرهنگ القاصی مهر افزود:با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان، دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد:با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان، قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ القاصی مهر ادامه داد:تحقق این ماموریت نتیجه تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری خوب مردم و معتمدین بود، و قاتل پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت وانگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد و در این خصوص اسلحه مربوطه و موتورسیکلت قاتلان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با هشدار به ارازل و اوباش و کسانی که در صدد برهم زدن نظم جامعه هستند عنوان کرد:نیروی انتظامی بدون اغماض و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
نیروهای امنیتی و انتظامی باید فکری به حال مردم‌ملکشاهی بکنن .تو هر خونه ای اسلحه های خودکار پیدا میشه ‌تو دست هر جوان و نوحوانی یه کلاشینکف هست .به همین خاطر هست که هر وقت عصبانی میشن
مثل اب خوردن دست به قتل میزنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
اعدام