مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی:

هیئت فوتبال مشهد وظیفه حفاظت از شهرخودرو را برعهده گرفت/ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری تیم مشهدی است

فرزاد فتاحی درباره واگذاری تیم شهرخودرو به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره وضعیت مالکیتی  تیم شهر خودرو اظهار کرد: جلساتی را شب گذشته و امروز برگزار کردیم. با بررسی راهکار‌های مختلف و شرایطی که این تیم فوتبال با آن مواجه است و درخواست هواداران، بنا شد این تیم مشهدی واگذار شود. به هر حال نماینده حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو با درخواست اعضای جلسه موافقت کرد که تیم شهرخودرو به هیئت فوتبال استان واگذار شود.  

او ادامه داد: بر اساس صورت جلسه‌ای که داشتیم، مقرر شد که تیم فوتبال شهرخودرو به صورت کامل به هیئت فوتبال استان واگذار شود. به همین علت  ۷۲ ساعت کاری تا پایان روز کاری دوشنبه هفته آینده فرصت دادیم تا مالک باشگاه شهرخودرو نامه رسمی و قانونی را به امضای اعضای هیئت مدیره مبنی بر موافقت کامل برای واگذاری تیم شهرخودرو به اداره کل ورزش استان خراسان رضوی برساند.ان شاءالله مسئولان شهرخودرو ظرف یک هفته  و تا روز  پنج شنبه هفته آینده شرایط واگذاری را  با بررسی صورت حساب‌های مالی و  مسائل دیگر به اداره کل ورزش  خراسان رضوی اعلام کنند.  

فتاحی بیان کرد: طبق برنامه مقرر شد هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با استفاده از توانمندی استان، وظیفه حفاظت و نگهداری از تیم شهرخودرو را بر عهده داشته باشد.  

او درباره این که باشگاه شهرخودرو برای واگذاری مبلغی را درخواست کرده است، گفت: بحث مالی در جلسه امروز مطرح نشد؛ چون واقعیت این است که این باشگاه مطالبات مالی زیادی دارد و برای نگهداری این تیم تا پایان نیم فصل دوم شاید مبلغ ۲۰ میلیارد تومان هزینه لازم باشد. ما بیان کردیم که شرایط خود را با تمام مسائل مطرح کنند تا  شرایط تیم را هفته آینده در استانداری بررسی کنیم و تصمیم واحد گرفته  شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.