معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین:

بازار مرغ تا چند روز آینده به تعادل می‌رسد 

معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین گفت: با افزایش میزان تولید و توزیع مرغ در استان تا چند روز آینده بازار این محصول به تعادل می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  بیشه‌ای معاون بازرسی سازمان صمت استان در گفتگو با بخش خبری۲۰ شبکه قزوین ، افزایش تقاضای مردم با توجه به نگرانی‌‌ها از کمبود مرغ را علت کمبود این محصول در بازار بیان کرد و گفت: در حال حاضر میزان تولید و توزیع مرغ در استان افزایش یافته است و تا چند روز آینده بازار این محصول به تعادل می‌رسد.

بیشه‌ای درحالی از افزایش تقاضا سخن گفت که قبل از او عزتی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی، مهمان تصویری از توزیع روزانه بیش از ۱۰۰تُن مرغ خبر داد.

به گفته عزتی، علاوه بر افزایش تولید، ارسال مرغ به دیگر استان‌ها تا متعادل شدن بازار این محصول در استان، ممنوع شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی افزود: پارسال ۲۷میلیون قطعه جوجه ریزی داشتیم که این رقم امسال از ۲۸میلیون قطعه گذشته است و مشکلی در تولید نداریم.

معاون بازرسی سازمان صمت در ادامه و در پاسخ به این سوال که برخی از مرغ فروشی‌ها سهیمه کافی برای توزیع دریافت نمی‌کنند، گفت: سهیمه‌ها به طور کامل داده می‌شود و آن‌ها قصد خالی کردن ظرفیت و توزیع انبوه را در جا‌های دیگر دارند.

معاون بازرسی سازمان صمت استان در ادامه از آغاز توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب ۱۵هزار و ۵۰۰ در استان خبر داد و گفت: میزان توزیع آن از روز شنبه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.