بازار لوازم‌ آرایشی و بهداشتی اصفهان از اجناس قاچاق و تقلبی خالی است

رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی‌ و‌ آرایشی استان ‌اصفهان گفت: در بازارهای اصفهان هیچ تخلفی در فروش لوازم ‌آرایشی دست دوم به‌علت گرانی بیش‌از‌اندازه این نوع محصولات مشاهده نشده است.

جعفر اطیار رئیس اتحادیه لوازم بهداشتی‌ و‌ آرایشی استان ‌اصفهان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: مردم حاضر به استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته نیستند، چه‌بسا بخواهند از لوازم‌آرایش مصرف شده درحد نو استفاده کنند.

او افزود: باتوجه به شرایط بد اقتصادی و افزایش عوارض گمرکی واردات لوازم‌آرایشی به صفر رسیده و همین برای جلوگیری از عرضه اجناس تقلبی و قاچاق نکته خوبی است که بیشتر مغازه‌داران این صنف می‌توانند برند‌های داخلی را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

اطیار با اشاره به تاثیر منفی کرونا بر صنف لوازم بهداشتی و آرایشی، گفت: در استان اصفهان ۸۰۰ واحد در این حوزه فعالیت می‌کنند که امسال ۱۵ واحد تعطیل شدند و سال آینده این عدد بیشتر هم می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به مسائل مطرح شده نظارت‌های ما و اتاق اصناف جدی‌تر از قبل انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار لوازم آرایشی‌وبهداشتی اصفهان با متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار