نشر مفاهیم اسلامی در حل بسیاری از مشکلات راهگشاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تبیین مفاهیم اسلامی مهمترین نیاز این روز‌های جامعه‌ اسلامی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آیت الله علما در خطبه‌های نماز جمعه  امروز نشر مفاهیم اسلامی و عملی کردن آن را در حل بسیاری از مشکلات امروز جامعه مهم بر شمرد و گفت:در پویش مواسات ، با همدلی و همراهی نهاد‌های انقلابی و مردم صحنه‌های زیبایی از فداکاری و مهربانی به نمایش درآمد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به سفارش مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به معیشت اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: تکیه بر توان داخلی همواره مورد تاکید معظم له بوده است.

امام جمعه‌ کرمانشاه  ۱۵ اسفند روز درختکاری را فرصت خوبی برای توجه به طبیعت و گسترش فضای سبز دانست و افزود: توجه به این موضوع نشاط و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

او در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در آخرین ماه سال، ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد ، نقش این کانون‌ها را در تشویق مردم و جوانان برای بهره مندی از ظرفیت بی نظیر مساجد مهم دانست.

آیت الله علما  بیان کرد: وجود این کانون‌ها می‌تواند فضای مناسبی برای تربیت دینی، آموزش‌های علمی و فعالیت‌های فرهنگی جوانان فراهم کند.

حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه‌ امروز هم با اشاره به ۲۲ اسفند و گرامیداشت روز شهید گفت: حدود ۴ هزار اثر ماندگار حوزه‌ ایثار و شهادت در فضای مجازی و سامانه‌ نوید شاهد منتشر شده است.
او گفت: بیش از ۳۲ هزار کرمانشاهی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برخوردارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار