محسن رضایی در سفر اراک:

اتحاد و همبستگی در کنار اخلاق مداری رمز غلبه بر مشکلات و دشمنان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فرهیختگان اراک گفت: اتحاد و همبستگی در کنار اخلاق مداری رمز غلبه بر مشکلات و دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درجمع فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اراک گفت: همدلی، اتحاد و همبستگی در کنار اخلاق مداری رمز توفیقات مردم در برابر مشکلات و توطئه دشمنان از ابتدای انقلاب بوده و همدلی و هم افزایی می‌توان حرکت کشور به سمت توسعه را سرعت بخشد.

رضایی افزود: نمی‌توان تنها با حضور در پایتخت به مسائل، ظرفیت‌ها و مشکلات در نقاط مختلف کشور اشراف پیدا کرد لذا با دیدار چهره به چهره با فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می‌توان تصمیم گیری‌های کلان را به سمت مردمی شدن هرچه بیشتر هدایت کرد.

او اهداف سفرش به استان مرکزی را دستیابی به چشم انداز میدانی از ظرفیت‌ها و بررسی مشکلات موجود در استان دانست و اضافه کرد: دستیابی به این چشم انداز در تدوین و پیشنهاد برنامه‌های سیاست‌های کلی نظام در برنامه هفتم توسعه خدمت مقام معظم رهبری تاثیرگذار است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در جمع بانوان کارآفرین اراکی در اتاق تعاون با تشریح جایگاه و مقام والای زن در اسلام بیان کرد: بانوان و مادران ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و در تمام صحنه‌های انقلاب یاری گر اسلام بوده و هستند.

محسن رضایی همچنین با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفتگو غیر رسانه‌ای داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بدو ورود به اراک با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.