کاشت یکصد نهال، مهریه محیط زیستی عروس دزفولی

داماد دزفولی روز جمعه به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری یکصد نهال مهریه همسرش را کاشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نگار کوکبی‌فر عروس جوان دزفولی با بیان اینکه  نفر اولی هستم که در خانواده، اقوام و دوستان کاشت نهال را به عنوان مهریه تعیین کردم و این اقدام خیر و فرهنگی را به نوعروسان توصیه می‌کنم، گفت: به علت علاقه فراوانی که به درختکاری و طبیعت داشتم چنین مهریه‌ای تعیین و نیت کردم به تعداد این نهال‌ها صدسال با همسرم زندگی کنم.

او افزود: به هیچ وجه از تعیین این مهریه پشیمان نیستم و با شناخت کامل با همسرم ازدواج کردم و ارزش این نهال‌ها را با سکه پایین نمی‌آورم.

سیدمهدی جزایری همسر این بانوی دزفولی نیز بیان داشت: من و همسرم با این اقدام فرهنگی تلاش کردیم مهریه‌ را از سکه خارج و به سمت یک کار فرهنگی و عام المنفعه سوق دهیم.

او تصریح کرد: سکه‌هایی که برای مهریه تعیین می‌شوند به هیچ عنوان عامل بقای زندگی و خوشبختی نخواهند بود و خوشبختی را نمی‌توان با پول و مادیات تضمین کرد.

جزایری اظهار داشت: تمام مهریه همسرم کاشت ۱۰۰ اصله نهال و یک سکه بود که این سکه نیز به اصرار سردفتر به عنوان مهریه در نظر گرفته شد.

کاشت یکصد اصله نهال مهریه عروس جوان امروز به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در پارک جنگلی میلاد شهرستان دزفول اجرا و نهال‌ها کاشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار