شهروند برد ولی برای بقا به پلی آف رفت

شهروند ساری با وجود پیروزی در هفته پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتسال برای بقا در لیگ به پلی آف گروه بازنده‌ها رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهروند ساری در هفته پایانی مرحله اول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۵ بر ۳ از سد میزبانش اهورا بهبهان گذشت تا برای بقا در لیگ به پلی آف گروه بازنده‌ها برود.

بهداد شیخ‌احمدی و رضا قنبری در مقابل بهبهانی‌ها دبل کردند و بلال اسماعیلی هم دیگر گلزن شهروند ساری در مقابل تیم اهورا بود.

در این بازی مسعود نجاریان تیم شهروند را به دلیل کناره گیری محسن خبیری پس از باخت هفته گذشته مقابل فردوس قم، به عنوان سرمربی هدایت می‌کرد.

با نتایج رقم خورده در هفته آخر گروه نخست لیگ برتر فوتسال کشور، بقای تیم منصوری قرچک با ۱۳ امتیاز در لیگ برتر قطعی شد و دو تیم قعرنشین شهروند ساری و اهورای بهبهان با ۱۲ امتیاز به گروه بازنده‌ها برای بقا در لیگ برتر رفتند.

منصوری قرچک در شرایطی که با ۲ گل از کراپ الوند پیش بود در دقایقی پایانی ۳ گل خورد، اما در ادامه ۲ گل دیگر زد و بازی را برد تا در لیگ برتر بماند.

از این گروه تیم‌های گیتی پسند، مقاومت البرز و کراپ الوند به مرحله نهایی صعود کردند و تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان به پلی آف بازنده‌ها سقوط کردند.

از گروه دوم نیز تیم‌های مس سونگون، فرش آرا مشهد و سن ایچ ساوه راهی مرحله نهایی شدند و تیم‌های کوثر اصفهان و ایمان شیراز نیز برای بقا چشم انتظار پلی آف بازنده‌ها شدند.

تیم‌های شهروند ساری و اهورا بهبهان، کوثر اصفهان و ایمان شیراز در مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال کشور به دیدار هم می‌روند تا دو تیم برتر، در لیگ سال آینده ماندگار شوند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار