شهروندان از ایجاد ازدحام در پایانه‌های مسافربری اندیمشک خودداری کنند

شهروندان ۷۲ ساعت قبل خروج از اندیمشک در مراکز منتخب تست PCR یا رپید را انجام داده و از ازدحام در پایانه‌های مسافربری برای نمونه گیری خودداری کنند.

یحیی میثم سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به الزامی شدن تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از خوزستان را دارند، طی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با ازدحام بسیاری از شهروندان برای انجام آزمایش کرونا در پایانه‌های مسافربری مواجه شده ایم شهروندان اگر قصد مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما را دارند، ۷۲ ساعت قبل به مراکز نمونه گیری منتخب در این شهرستان مراجعه کنند.

او افزود: ۲ مرکز ۱۶ساعته کوی لور و ۲۴ساعته حسینیه اندیمشک، مراکز منتخب در شهرستان هستند که شهروندان می‌توانند برای انجام تست کرونا به این مراکز مراجعه کنند و همچنین مسافران توجه داشته باشند که تست PCR و رپید به ترتیب ۷۲ و ۲۴ ساعت فقط اعتبار دارند.

میثم در خصوص وضعیت اندیمشک از نظر کرونا ادامه داد: روند مراجعه بیماران به مراکز سرپایی و درمانگاه‌ها صعودی و تخت‌های بخش دوم بیمارستان امام علی (ع) در حال تکمیل شدن است و با توجه به شیب افزایشی مبتلایان در این شهرستان احتمال راه اندازی و اختصاص بخش سوم به بیماران کروناویروس در این هفته وجود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در پایان از شهروندان خواست با توجه به شرایط حساس شهرستان و شیب صعودی مبتلایان به کرونا از سفر کردن خودداری و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شده و شیوه نامه‌های بهداشتی را بیشتر ازقبل رعایت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.