احداث پیست استاندارد دوچرخه سواری در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه به دوچرخه سواران قول داد بزودی یک پیست استاندارد دوچرخه سواری در استان احداث شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته درختکاری، امروز (۱۵ اسفند) از استادیوم آزادی آغاز و تا دانشگاه رازی محل برگزاری جشن روز درختکاری ادامه داشت.

یکی از حواشی برگزاری این همایش دیدار تعدادی از دوچرخه سواران با استاندار کرمانشاه بود که به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این رشته در استان پرداختند.

دوچرخه سواران کرمانشاهی در این دیدار یکی از مهمترین مشکلات این رشته در استان را نبود زیرساخت‌های آن عنوان کردند و خطاب به استاندار گفتند: هیچ زیرساختی برای تمرین نداریم و هرچند که از گذشته تاکنون نیز پیگیری‌هایی از سوی مسئولین هیات انجام شده، اما هنوز یک پیست و یا مسیری در داخل شهر که بتوانیم در آن تمرین کنیم، نداریم.

استاندار کرمانشاه نیز در پاسخ به درد و دل دوچرخه سواران قول احداث یک پیست دوچرخه سواری را در کرمانشاه داد و اعلام کرد: بزودی از مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌خواهم با تامین اعتبار، احداث یک پیست را در دستور کار قرار دهد.

همچنین ایوب محمودی رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در حاشیه این همایش که با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و فرهنگ محافظت از منابع طبیعی یکی از اهداف برگزاری این همایش بود.

او بیان کرد: علیرغم اینکه ما از ۵۰ نفر از دوچرخه سواران تحت پوشش هیات خواسته بودیم تا در این همایش حضور داشته باشند، اما خوشبختانه با اطلاع رسانی‌ها و فراخوان خوبی که داشتیم، بیش از ۶۰ ورزشکار به این همایش آمدند.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه اعلام کرد: دوچرخه سواران در این همایش از مجموعه ورزشی آزادی تا دانشگاه رازی مسیر ۱۵ کیلومتری رفت و برگشت را رکاب زنی کردند.

او در ادامه برگزاری چنین همایش‌هایی را فرصتی خوب برای معرفی رشته دوچرخه سواری در کرمانشاه دانست و افزود: از چند ماه پیش تلاش کرده ایم تا با برگزاری چنین همایش‌هایی زمینه معرفی و توسعه هرچه بیشتر دوچرخه سواری را فراهم کنیم که موفق هم بوده ایم، چراکه در همایش‌هایی که در ابتدا داشتیم تنها حدود ۲۰ ورزشکار حضور پیدا می‌کردند که اکنون این تعداد به ۶۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار