مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان:

آب مصرفی شهروندان زاهدان امروز شنبه از مخازن تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: امروز آب ورودی به این شهر قطع و آب مصرفی شهروندان از مخازن تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای چهارمین نقطه اتصال خط اول به خط دوم انتقال آب چاه نیمه به زاهدان گفت: امروزشنبه آب ورودی به این شهر قطع و آب مصرفی شهروندان از مخازن تامین می‌شود.

او با اشاره به اجرای چهارمین نقطه اتصال انتقال آب چاه نیمه به زاهدان برای جبران بخشی از کمبود آب این شهر در پیک مصرف اظهارداشت: طبق پیش‌بینی‌ها از ساعت حدود ۱۶ به بعد در زاهدان مشکل بی آبی ایجاد می‌شود، اما صبح آب مصرفی از طریق مخازن تامین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه آب در محدوده‌های زیباشهر شامل خیابان‌های رضوان، فرخی، گمرک،۲۲ بهمن، البرز، صدار و نصر احتمالا از ساعت ۱۶ به بعد دچار مشکل خواهد شد افزود: محدوده‌های معلم، دانشگاه‌ها سمت فرد، محدوده جمهوری، انقلاب، فاضلی، شهرک کارگاهی، پوریا، ثاراله، بدر و پاستور هم از ساعت ۱۷ به بعد دچار مشکل آب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محدوده پرستار و مجتمع‌های غربی این محدوده و مهرشهر احتمالا از ساعت‌های ۱۸ به بعد دچار افت فشار آب می‌شود تصریح کرد: باقیمانده محله‌ها زاهدان اصلا قطعی به خصوص در زون مرکزی شهر یعنی از خیابان خرمشهر تا خیابان جام جم وجود نخواهد داشت.

او  با بیان اینکه همکاران شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در واحد اتفاقات مثل دفعه گذشته آماده خدمت‌رسانی بوده و همچنین آب شیرین‌کن‌های سطح شهر و برداشت‌های رایگان انجام خواهد شد تصریح کرد: شهروندان نسبت به برداشت بی‌رویه و مصارف صرفه‌جویی کرده تا بدون قطعی آب شرایط پیش رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار