دولت آمریکا کودکان مهاجر را به پایگاه نظامی ویرجینیا منتقل می‌کند

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد یکی از پایگاه‌های نظامی این وزارتخانه در ویرجینیا به محل اسکان کودکان مهاجر تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دولت بایدن یک پایگاه نظامی در ویرجینیا را به عنوان مکان احتمالی اسکان کودکان مهاجر بدون همراه در نظر گرفته است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه اقدام تازه دولت در قبال کودکان مهاجر را تائید کرد. سرهنگ کریس میچل در بیانیه‌ای اعلام کرد بنا به درخواست وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS)، ارتش آمریکا ارزیابی محل را برای پرسنل این وزارتخانه در فورت لی، ویرجینیا انجام داد تا مشخص شود آیا برخی از امکانات در فورت لی برای تأمین اسکان موقت کودکان بدون همراه مناسب است یا خیر.

میچل خاطرنشان کرد وزارت دفاع هنوز درخواست رسمی کمک از بهداشت و خدمات انسانی برای استفاده از تأسیسات ارتش، واقع در ۳۰ مایلی جنوب ریچموند، دریافت نکرده است. خبرگزاری رویترز ابتدا خبر استفاده از پایگاه نظامی بعنوان مسکن احتمالی افراد مهاجر زیر سن قانونی را، که طی ماه‌های اخیر تعداد آن‌ها در مرز‌های جنوب غربی آمریکا رو به گذاشته، اعلام کرد.

پناهگاه‌های تحت مدیریت وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا معمولاً کودکان را قبل از آزادی نگهداری می‌کنند، اما افزایش تعداد مهاجرانی که از آن سوی مرز‌های آمریکا می‌آیند باعث فشار بر امکانات این بخش شده است. ماموران مرزی هزاران مهاجر را در شش هفته نخست کار بایدن دستگیر کرده اند که بسیاری از آن‌ها خردسالان بدون همراه هستند. کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد که مقامات دولت در روز‌های آینده برای ارزیابی وضعیت به مرز‌های جنوبی سفر می‌کنند.

جو بایدن برخلاف سیاست دولت قبلی ممنوعیت ورود مهاجران به خاک آمریکا را در بدو ورود به کاخ سفید لغو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا بهشون رحم کنه ، رو شون کار می کنند ادم کش یا سرباز .......،روح شون ازشون می گیرن
آخرین اخبار