آمریکا متعهد به کاهش جرائم ناشی از نفرت علیه آسیایی‌تبار‌ها شد

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد با افزایش جرائم ناشی از نفرت علیه آسیایی‌تبار‌ها که در پی شیوع کرونا افزایش یافته است، مقابله می‌کند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد متعهد به کاهش جرائم ناشی از نفرت بر علیه آسیای تبار‌هاست.

وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه متعهد شد که با افزایش جنایات ناشی از نفرت بر علیه آمریکایی- آسیایی‌ها مقابله کند. وزارت دادگستری آمریکا در این راستا و به عنوان بخشی از تلاش مداوم برای مبارزه با جنایات ناشی از نفرت، با بیش از دوازده گروه آسیایی تبار جلسه شنیداری برگزار کرد.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: هیچ کس در آمریکا نباید از خشونت به خاطر اینکه کیست، چه شکلی است یا از کدام قسمت از دنیا آمده است، رنج ببرد. وزارت دادگستری و آژانس‌های سازنده ما متعهد هستند که همه ابزار‌ها را برای حمایت از این افراد به کار بگیرند، زیرا ما با افزایش وحشتناک حوادث ناشی از نفرت و سوگیری در سراسر کشور روبرو هستیم.

جهش نگران کننده جنایات نفرت علیه آمریکایی- آسیایی تبارها، با شیوع ویروس کرونا، که از چین نشات گرفته، تشدید شد. از زمان شروع همه گیری کرونا در سال گذشته میلادی، بیش از ۳۰۰۰ مورد از این نوع جرائم در آمریکا گزارش شده است.از ابتدای شیوع کرونا، آسیایی-آمریکایی تبار‌ها عامل ورود این ویروس به آمریکا شناخته شده و از این افراد خواسته شده تا به چین بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار