مشخص شدن اعضای ستاد انتخابات مازندران

اعضای ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر روستا مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران که پیش از این حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را به عنوان رییس ستاد انتخابات منصوب کرده بود، اکنون دبیر ستاد انتخابات و روسای کمیته‌های مالی - پشتیبانی، امنیتی - انتظامی، حقوقی و انتخابات، اطلاع رسانی، فناوری و اطلاعات را منصوب کرد.

استاندار مازندران در این احکام محمد محمدی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری را به عنوان دبیر ستاد انتخابات و رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی انتخابات ۱۴۰۰ منصوب کرد.

وی برای علی شیرازی مدیرکل امنتیی و انتظامی استانداری را عنوان عضو و رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، عزت الله هاشم زاده، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی انتخابات حکم صادر کرد.

حسین زادگان همچنین عباس شکیبافر، مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات، عباس مهدوی، مدیرکل روابط عمومی را به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی، ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، مدیرکل ثبت احوال مازندران رابا حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.


بیشتر بخوانید 
یک سامانه برای نامزد‌های ششمین دوره شورا‌ها


سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار