اهدای ۲۰۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم به مجمع خیرین سلامت همدان

معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از اهدای ۲۰۰ میلیون تومان هزینه مراسم ترحیم متوفیان به مجمع خیرین این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیران همدانی از ابتدای شروع کرونا تاکنون با توجه به محدودیت برگزاری مراسم، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم مختلف را به این مجموعه اهدا کردند.

او افزود: از مبلغ اهدا شده ۱۰۸ میلیون تومان به خرید تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز بیماران سخت‌درمان و ۹۲ میلیون تومان نیز به منظور تهیه سبد غذایی و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج هزینه شده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان ادامه داد: بیشترین مبلغ هدیه شده از سوی نیکوکارانی بوده که ۱۰۸ میلیون تومان هزینه برگزاری مجلس ترحیم عزیزش را برای تهیه تجهیزات مورد نیاز بیماران سخت‌درمان اهدا کرده است همچنین کمترین مبلغ اهدا شده نیز صد هزار تومان از طرف یک شخص بوده که در نظر داشته تاج گل برای سر مزار عزیزش خریداری کند.

شاکری صفت با اشاره به اینکه در مجموع نیکوکاران در بیش از ۳۰ مورد هزینه مراسم ترحیم، سالگرد و مراسم مختلف را به بیماران سخت‌درمان اهدا کرده‌اند، بیان کرد: این خیران تمایلی به ذکر نام خود نداشته‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.