استاندار تهران خبر داد؛

آمادگی استانداری تهران برای شمارش الکترونیکی آرای انتخابات شورا‌ها

مسحنی بندپی گفت: استانداری تهران آمادگی کامل دارد تا شمارش آرای انتخابات شورا‌ها را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت انتخابات استان تهران گفت: در انتخابات مجلس در دوره یازدهم با تشریک مساعی و با فراهم کردن تمهیدات و تدابیر لازم انتخابات سالم و شفاف و بی طرفی را در استان شاهد بودیم و استان تهران جهش بسیار خوبی را در رتبه بندی ستاد انتخابات کشور از ۲۷ به چهار کسب کرد.

وی افزود: در دوره گذشته ۹۹.۹ شعب آنلاین و تنها هفت شعبه ما آفلاین بودند، آرای نامعتبر ما در کل استان تهران ۴۹۶ رأی بود.

استاندار تهران با بیان اینکه در ایام کرونا در ۱۹ کشور انتخابات برگزار شد افزود: در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ هم ستاد ملی مقابله با کرونا با هماهنگی کمیته امنیتی و انتظامی در حال تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی برای حضور مردم در انتخابات است.

محسنی بندپی در عین حال گفت: برخی با هدف کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات به بهانه شیوع کرونا به دنبال زیر سوال بردن اصل مشارکت مردم در انتخابات هستند و باید به نوعی به مردم اطلاع رسانی شود که با رعایت دستورالعمل‌های نگرانی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، میزان زمان رأی دهی هر فرد بین ۷ تا ۹ دقیقه است و درصدد هستیم تا با اولویت سلامت مردم در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم. تکلیف داریم تا تمامی موانع برای عدم مشارکت سیاسی مردم را در استان تهران مرتفع می‌کنیم.

محسنی بندپی در خصوص اطلاع رسانی با تاکید بر لزوم برخورداری استان تهران از شبکه تلویزیونی مستقل گفت: علی‌رغم مصوبه شورای امنیت کشور متأسفانه هنوز ظرفیت ۵۰ درصدی برای پوشش اخبار استان در رسانه ملی مرتفع نشده است.

وی با بیان اینکه راهبرد ستاد انتخابات استان تهران بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن آرای مردم است و از این آرا صیانت می‌کنیم، گفت: هر زمانی که فرمانداران یا بخشداران استان تهران از اصل بی طرفی و عدالت خارج شدند این امر برای ما قابل تحمل نیست و به شدت با فرد خاطی برخورد می‌کنیم.

محسنی بندپی این را هم گفت: استان تهران نخستین استان کشور بود که از شش ماه قبل به همت معاون سیاسی به شناسایی و احصا مشکلات در شهرستان‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
Zada
۱۶:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
ساخت محصولات صنعتی در چین برای ایران به پایان می رسد در ازای تامین نفت به معامله گران چینی ..ایران در نتیجه از زیرساخت های چینی به پایان می رسد در افزایش رشد ایران توسط 5 سود می برد% %
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
خدایی من خیلی دوست دارم رای بدم

همیشه هم رای میدادم، چون وظیفه شرعی و حق قانونی منه
ولی اگه حضوری باشه و یک روزه باشه من احتمال زیاد رای نمیدم
بر خلاف میلم
یکم روی روند کار فکر کنید
البته باز همینایی که ماسک نمیزنند، و کلا اعتقادی به ماسک ندارن!! میان و رای میدن، متاسفانه نه مردم و نه مسئولین برخوردی با این نا هنجاری ها صورت گرفته نمیشه و مردم راحت کار خودشونو میکنند و ماسک نمیزنند


ولی حد اقل چهار روزه کنید
و تو این چهار روز کشور رو تعطیل کنید
تازه اثر انگشت هم گرفته میشه!! مثل قبل که گفتند گرفته نمیشه و گرفته شد
حد اقل در تهران و در منطقه 11

اوضاع اونوقت خیلی بحرانی خواهد شد
یا حداقل انتخابات و بعد از واکسناسون کامل بندازید
ما این دولتو سعی میکنیم تحملش کنیم، هر چند خیلی سخته
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
دولت جمعیته لازم داره
آخرین اخبار