مسابقه آلومینیوم با سپاهان و پخش مستقیم از شبکه ورزش و آفتاب

مسابقه فوتبال آلومینیوم اراک با سپاهان اصفهان در اراک از شبکه ورزش و آفتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عباس شیبانی مدیر روابط عمومی شبکه آفتاب گفت: مسابقه فوتبال آلومینیوم اراک با سپاهان اصفهان که در اراک برگزار خواهد شد به صورت زنده و پخش مستقیم از شبکه ورزش پخش می‌شود.

شیبانی افزود:این دیدار با همکاری شبکه آفتاب از شبکه ورزش سیما هم به صورت مستقیم پخش می‌شود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک امروز شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ در هفته هفدهم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی هم اکنون از ۱۶ بازی لیگ برتر ۵ بازی را برده ۸ بازی را با تساوی سپری کرده و ۳ بازی را هم به حریفان واگذار کرده است و هم اکنون با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ۳ تیم هم امتیازش درجایگاه پنجم جدول ۱۶ تمیمی لیگ برتر قرار دارد.

سپاهان اصفهان هم با ۹ برد ۴ مساوی و ۳ باخت از ۱۶ بازی و ۳۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول پس از پرسپولیس تهران قرار دارد.

آلومینیوم اراک که از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با رسول خطیبی سرمربی همراه بود و تا رده ششم جدول پیش آمد و به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه می‌دهد.

آلومینیوم هفته پیش در هفته اول نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر میهمان نساجی مازندران بود و به تساوی عدد یک درمقابل این تیم رضایت داد و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.